Pozicione të lira
Bëhu pjesë e një ekipi që vlerëson kontributin tënd
Ne mirëpresim talente të motivuara, që duan të zhvillohen dhe të rriten profesionalisht në një ambient sfidues dhe mbështetës. Shfrytëzo mundësinë për të ndërtuar karrierën tënde ideale. Zbulo më poshtë pozicionet e reja që përputhen me aftësitë dhe interesat e tua.
Pozicionet
Gjej veten në një ekip me përvoja profesionale dhe jetësore të larmishme, të bashkuar nga një qëllim i përbashkët: të krijojmë zgjidhje me ndikim dhe të kujdesemi për njëri-tjetrin.
Raiffeisen Bank Bashkohu me komunitetin tonë të teknologjisë
Kërkojmë talente të apasionuara pas teknologjisë për të ndërtuar së bashku bankën e së ardhmes. Nëse je developer, full-stack engineer, profil në data, ekspert në SQL/Python, Databricks apo i/e apasionuar pas AI, atëherë je në vendin e duhur. Do të punosh në një mjedis agile, ku proaktiviteti, kreativiteti dhe inovacioni jo vetëm vlerësohen, por edhe inkurajohen çdo ditë. Nëse të pëlqen të ndërtosh, të eksperimentosh dhe të krijosh zgjidhje që bëjnë diferencën, këtu do të gjesh vendin ideal për t’u rritur dhe për të shkëlqyer.
Ejani bashkohuni me ne; talenti juaj ka vend në ekipin tonë.
Pozicion i lirë Specialist për komunikimin e brendshëm
Specialisti për Komunikimin e Brendshëm dhe Branding-un e Punëdhënësit është një rol kyç, i cili ka përgjegjësi për krijimin dhe mirëmbajtjen e strategjive efektive të komunikimit brenda Raiffeisen Bank, duke e përafruar komunikimin e brendshëm me misionin dhe vlerat e organizatës, si dhe duke rritur reputacionin e bankës si punëdhënës i preferuar. Ky rol synon të nxisë një përvojë pozitive për punonjësit, duke siguruar mesazhe të qarta, koherente dhe të qëndrueshme që përputhen me vlerat e markës, misionin, vizionin dhe objektivat strategjike. Gjithashtu, sjell në jetë “Propozimin e Vlerës së Punëdhënësit” dhe ndihmon në ndërtimin e një komuniteti dhe tërheqjen e talenteve të reja. Është përgjegjës për drejtimin e përmbajtjes së komunikimit për punonjësit dhe menaxhimin e kanaleve të komunikimit të brendshëm, për të siguruar ndarjen e vazhdueshme të informacionit të brendshëm, angazhimin e stafit dhe ndihmën ndaj drejtuesve të lartë në formësimin e kulturës së kompanisë.