RONA

Keni pyetje në lidhje me bankën?

 

Unë funksionoj bazuar në inteligjencën artificiale dhe përpiqem t’i pergjigjem shpejt dhe saktë çdo pyetjeje në lidhje me bankën Raiffeisen. 

Jam aktive 24 orë në ditë dhe bashkë mund të komunikojmë në Shqip dhe Anglisht. 

Provo tani të flasësh me mua në: 

 

WhatsApp Messenger Viber

 

Ose këtu ku je, në qoshen poshtë djathtas, që të komunikojmë në web-chat. 

Por mos harro! 

 

Unë jam duke mësuar vazhdimisht dhe çdo ditë përmirësohem falë ndihmës dhe pyetjeve tuaja.  Shpeshherë më ndihmojnë dhe miqtë e mi operatorë te bankës. 

Pyetjet që më bëjnë më shpesh

+

Asistenti virtual është një chatbot i bazuar në inteligjencën artificiale. RONA do të thotë Raiffeisen Online Asistent dhe unë jam këtu për t'ju përgjigjur pyetjeve tuaja për shërbimet bankare.

+

RONA do të thotë Raiffeisen Online Asistent (asistenti virtual i Raiffeisen Bank Shqipëri).

+

Ju mund të kontaktoni me mua përmes Facebook / Messenger, WhatsApp, Viber ose në faqen web, 24/7. Klikoni mbi butonat e vendosura këtu (në faqen web), që të fillojmë bisedën bashkë.

+

Unë mund të të ndihmoj të gjesh degën dhe ATM më të afert me vendodhjen tënde, të marrësh informacion për produktet dhe ofertat më të fundit të bankës, të të drejtoj me hapat që duhet të ndjekësh se si të shkarkosh dhe të regjistrohesh në platformën dixhitale Raiffesien On, të dërgosh para nëpërmjet Kuik, si të bëhesh klient i Raiffeisen Bank online nëpërmjet platformës My Raiffeisen apo të marrësh informacion për gjendjen e llogarive, të kartave të tua, të kredisë që ke në bankën tonë, si dhe të marrësh numrin IBAN të llogarisë rrjedhëse.

+

Unë do të të ndihmoj në vetëm pak sekonda. Fillo bisedën me mua në kanalin e preferuar social, shkruaj ‘dua të regjistrohem’, vendos numrin celular dhe 4 shifrat e fundit të Numrit Personal (pjesë e kartës së identitetit) që ke regjistruar në bankë. Unë do të të dërgoj një kod unik me mesazh, dhe pasi ta kesh vendosur, do të shohësh menjëherë gjendjen e llogarive të tua, të kartave dhe kredisë, si dhe të marrësh numrin IBAN të llogarisë rrjedhëse.

+

Shumë e thjeshtë. Fillo bisedën me mua në kanalin e preferuar social, shkruaj ‘gjej degë’ dhe ndaj vendodhjen tënde me mua nëpërmjet kanalit social ose shkruaj adresën e degës, psh: rruga e Durrësit, Tiranë ose Saranda.

+

Shumë e thjeshtë. Fillo bisedën me mua në kanalin e preferuar social, shkruaj ‘gjej ATM’, zgjidh shërbimin e kërkuar ‘tërheqje’ ose ‘depozitim’ dhe më pas monedhen Lek ose Euro; ndaj vendodhjen tënde me mua nëpërmjet kanalit social ose shkruaj adresën e ATM, psh: rruga e Durrësit, Tiranë, ose Saranda.

+

Shumë e thjeshtë. Fillo bisedën me mua në kanalin e preferuar social, shkruaj ‘gjendje llogarie’ dhe unë do të listoj të gjitha llogaritë rrjedhëse që ke në bankën Raiffeisen; ti mjafton të zgjedhësh llogarinë për të cilën do të marrësh gjendjen.

+

Shumë e thjeshtë. Fillo bisedën me mua në kanalin e preferuar social, shkruaj ‘gjendje e kartës’ dhe unë do të listoj të gjitha kartat e kreditit qe ke në bankën Raiffeisen; ti mjafton të zgjedhësh kartën për të cilën do të marrësh gjendjen. Nëse do të marrësh informacion për detyrimin minimal të kartës së kreditit, shkruaj ‘detyrimi në kartë’.

+

Shumë e thjeshtë. Fillo bisedën me mua në kanalin e preferuar social, shkruaj ‘detajet e kredisë’ dhe unë do të listoj të gjitha kreditë që ke në bankën Raiffeisen; ti mjafton të zgjedhësh kredinë për të cilën do të marrësh informacion. Unë do të të informoj për shumën dhe datën e këstit të rradhës, si dhe për detyrimin total të kredisë të mbetur për t’u shlyer.

+

Shumë e thjeshtë. Fillo bisedën me mua në kanalin e preferuar social, shkruaj ‘numrin IBAN’ dhe unë do të listoj të gjitha llogaritë rrjedhëse që ke në bankën Raiffeisen; ti mjafton të zgjedhësh llogarinë për të cilën do të marrësh numrin IBAN.