Skip to main content

Apple Pay

Pyetjet më të shpeshta

Informacion i përgjithshëm mbi Apple Pay

Me Apple Pay dhe kartat e debitit dhe kreditit Raiffeisen, mund të paguani shpejt, sigurt dhe në mënyrë private. Pagesat me Apple Pay janë të lehta dhe funksionojnë me pajisjet që përdorni çdo ditë: iPhone, Apple Watch, iPad dhe Mac. Informacioni mbi kartën tuaj është i sigurt, pasi nuk ruhet në pajisjen tuaj dhe nuk ndahet me tregtarin gjatë pagesës.

Për të përdorur Apple Pay, ju nevojiten:

  • Një pajisje aktive
  • Aplikacioni Raiffeisen On i aktivizuar
  • Një Apple ID e lidhur me iCloud
  • Një pajisje Apple e aktivizuar për Apple Pay. Një përmbledhje e tanishme e të gjitha pajisjeve Apple që mbështesin Apple Pay mund të gjendet këtu: Pajisjet e përshtatshme me Apple Pay
  • Versioni më i fundit i iOS, watchOS ose macOS
  • Një kartë debiti ose krediti lëshuar nga Raiffeisen Bank

Nuk ka kosto për t’u regjistruar ose përdorur Apple Pay. Megjithatë, një lidhje interneti është e nevojshme për regjistrimin.

Regjistrimi në Apple Pay

Mund të filloni procesin e shtimit të kartës suaj të debitit ose kreditit të Raiffeisen në Apple Pay në aplikacionin Raiffeisen On. Për ta bërë këtë, shkoni te llogaria përkatëse në aplikacionin Raiffeisen On, zgjidhni menunë “Kartat” dhe klikoni “Shto në Apple Wallet” për kartën përkatëse. Ndiqni udhëzimet e dhëna nga Apple Pay.

Ju lutemi kontrolloni nëse janë përmbushur kërkesat e mëposhtme për aktivizimin e Apple Pay:

  • A po përdorni versionin më të fundit të sistemit operativ iOS?
  • A e keni të instaluar versionin më të fundit të aplikacionit Raiffeisen On?
  • A keni një lidhje të mirë interneti?
  • A keni vendosur numrin tuaj aktual të telefonit në aplikacionin mobile të bankës?
  • A është karta juaj e debitit ose kreditit operative dhe jo e bllokuar?


Nëse të gjitha kërkesat janë përmbushur, por ende keni probleme me shtimin e kartës, ju lutemi kontaktoni Shërbimin e Klientit ose Apple Pay Support.

Apple Pay mund të aktivizohet përmes Apple Wallet duke vendosur manualisht të dhënat e kartës dhe duke u autentifikuar përmes aplikacionit Raiffeisen On. Aktivizimi mund të bëhet gjithashtu drejtpërdrejt nga aplikacioni Raiffeisen On.

Përdorimi dhe çaktivizimi

Po, mund të ruani disa karta debiti ose krediti Raiffeisen në një pajisje Apple. Nëse shtoni dy ose më shumë karta në Apple Pay, mund të specifikoni njërën kartë si kartë të paracaktuar për pagesat. Këtë mund ta bëni në Apple Wallet ose në konfigurimet e sistemit të pajisjes nën "Wallet & Apple Pay."

Po, mund të ruani kartën tuaj të debitit ose kreditit Raiffeisen në disa pajisje Apple në të njëjtën kohë. Nuk ka kufizim në numrin e pajisjeve Apple.

Nëse regjistroni dy ose më shumë karta për Apple Pay, mund të vendosni një kartë si kartë të paracaktuar për pagesat. Këtë mund ta bëni direkt në Apple Wallet duke mbajtur shtypur dhe vendosur kartën e dëshiruar të parën.

Për të paguar me Apple Pay, nuk keni nevojë për një lidhje aktive interneti. Transaksionet mund të kryhen me Apple Pay pa një lidhje interneti.

  • Në Apple Wallet, nëse klikoni mbi kartën përkatëse, do të gjeni të gjithatransaksionet e kryera me atë kartë.
  • Mund të gjeni gjithashtu përmbledhjen e transaksioneve në aplikacionin tuaj Raiffeisen ON.

Apple Wallet në pajisjen përkatëse shfaq vetëm transaksionet digjitale të kryera me atë pajisje. Për shembull, transaksionet e kryera me Apple Watch shfaqen vetëm në aplikacionin Watch.

Me Apple Pay, mund të paguani lehtësisht për blerjet tuaja pa kontakt në kasë duke përdorur iPhone-in tuaj. Këtë mund ta bëni në pothuajse të gjitha dyqanet, të shitësit online, ose në internet. Mund të identifikoni vendet me simbolin e pagesës pa kontakt ose logon e Apple Pay.

Mund të çaktivizoni njoftimet për blerjet Apple Pay në aplikacionin Wallet si mëposhtë:

  • Hapni aplikacionin Wallet në iPhone-in tuaj dhe zgjidhni kartën që dëshironi.
  • Klikoni në menunë me tre pika > Njoftimet.
  • Çaktivizoni opsionin "Lejo njoftimet".

Nuk ka kufizim në numrin e pagesave që mund të bëni me Apple Pay. Zbatohen të njëjtat limite qe keni me kartën tuaj fizike të debitit Raiffeisen.

Mund të kryeni transaksione në ATM duke përdorur Apple Pay, vetëm në ATM që mbështesin teknologjinë “Pa kontakt”. 

Për të kryer transaksionin:

  • Klikoni dy herë mbi butonin anësor të iPhone-it tuaj për të aktivizuar kartën.
  • Autentikohuni duke përdorur Face ID, Touch ID, ose kodin tuaj.
  • Mbani iPhone-in tuaj afër lexuesit pa kontakt të ATM-së.
  • Karta juaj digjitale dhe një simbol “tik” do të shfaqet në ekran, duke treguar autentikimin e suksesshëm.
  • Pastaj, mund të vazhdoni me transaksionin e ATM-së normalisht, si tërheqja e parave ose verifikimi i balancës.

Jo, nevojitet një llogari aktive iCloud për të paguar me Apple Pay.

Nëse nuk dëshironi të përdorni më Apple Pay, mund të fshini kartën e ruajtur në Apple Wallet. 

Nëse humbisni pajisjen tuaj ose ajo vidhet, mund ta bllokoni në çdo kohë duke përdorur aplikacionin Find My në një iPhone ose iPad tjetër ose nga faqja ellogarisë suaj Apple ID. Karta juaj fizike do të mbetet e paprekur. Mund të paguani me të si zakonisht.

Mbrojtja e të dhënave dhe siguria

Në vend të numrit tuaj të kartës së debitit/kreditit, Apple Pay përdor një numër virtual për të procesuar pagesat, kështu që informacioni mbi kartën nuk transferohet te tregtarët dhe numri juaj i vërtetë i kartës së debitit/kredititnuk ruhet në pajisjen tuaj ose në serverët e Apple. 

Nëse humbisni pajisjen tuaj ose ajo vidhet, mund ta bllokoni në çdo kohë duke përdorur aplikacionin Find My në një iPhone ose iPad tjetër ose nga faqja e llogarisë suaj Apple ID. Karta juaj fizike do të mbetet e paprekur. Mund të paguani me të si zakonisht.

Sigurohuni që pajisja juaj të jetë e sigurt dhe e mbrojtur me një mekanizëm çelësi. Për më tepër, nuk duhet të keni regjistruar shenjat e gishtave të njerëzve të tjerë ose të ndani kodin tuaj me të tjerët. Këta njerëz mund të kryejnë transaksione me pajisjen tuaj.

Detajet e kartës nuk ruhen asnjëherë në pajisje; në vend të kësaj, përdoret një ekvivalent jo sensitiv (një token) për të bërë pagesën. Kjo do të thotë se detajet e kartës suaj nuk mund të transferohen te tregtarët.

Problemet

Ju lutemi kontrolloni nëse janë përmbushur kërkesat e mëposhtme për aktivizimin e Apple Pay:

  • A po përdorni versionin më të fundit të sistemit operativ iOS?
  • A e keni të instaluar versionin më të fundit të aplikacionit Raiffeisen On?
  • A keni një lidhje të mirë interneti?
  • A keni vendosur numrin tuaj aktual të telefonit në aplikacionin mobile të bankës?
  • A është karta juaj e debitit ose kreditit operative dhe jo e bllokuar?

Nëse të gjitha kërkesat janë përmbushur, por ende keni probleme me shtimin e kartës, ju lutemi kontaktoni Shërbimin e Klientit ose Apple Pay Support.

Nëse keni ndonjë pyetje në lidhje me një pagesë, kontaktoni tregtarin. Kasieri mund të identifikojë blerjen duke përdorur numrin e llogarisë së pajisjes dhe të procesojë kthimin ashtu siç do të bënte nëse paguani me një kartë fizike. Mund ta gjeni numrin e llogarisë së pajisjes në Apple Wallet. Nëse nuk jeni në gjendje të zgjidhni problemin, mund të reklamoni transaksionin. Ju lutemi kontaktoni bankën Raiffeisen për më shumë informacion.

Për të bllokuar kartën tuaj fizike të debitit ose kreditit të Raiffeisen ose për të aplikuar për një kartë zëvendësuese, ju lutemi kontaktoni bankierin tuaj personal tëRaiffeisen ose shërbimin e klientit. 

Mund të vazhdoni të përdorni Apple Pay edhe nëse keni bllokuar kartën tuaj fizike të debitit Raiffeisen (vini re: bllokimi i kartës tuaj të kreditit do të bllokojë gjithashtu kartën tuaj digjitale të kreditit në Apple Pay). Kjo do të thotë se mund të vazhdoni të paguani me Apple Pay pa probleme. Pasi të keni marrë kartën tuaj të debitit ose kreditit Raiffeisen dhe dëshironi ta përdorni atë me Apple Pay, do t'ju duhet ta shtoni kartën e re debit/kredit në Apple Pay përsëri.

Për të parandaluar pagesat me Apple Pay, fshini të gjitha kartat e shtuara në Apple Pay në iPhone-in tuaj. Ne rekomandojmë të kryeni një “factory reset” para se ta shisni pajisjen. Kjo do të fshijë të dhënat tuaja personale. Referojuni manualit për iPhone-in, iPad-in, Mac-in ose Apple Watch-in tuaj për udhëzime të detajuara mbi se si të kryeni një “factory reset”.