Kushtet e Punës për Ofrimin e Shërbimit “Bankieri Online“
Ju lutemi lexoni me kujdes këto kushte të punës ("Kushtet") përpara se të përdorni shërbimin Bankieri Online("Shërbimi"), pasi duke përdorur Shërbimin, ju pranoni të zbatoni këto Kushte Pune.
Nëse nuk pajtoheni me ndonjë pjesë të kushteve dhe nuk konfirmoni pranimin e tyre, nuk mund ta përdornikëtë shërbim.
I. PËRKUFIZIMET
Termat e përdorur në këto Kushte të Përgjithshme kanë kuptimin si më poshtë:
“Bankieri Online” është platforma / aplikacioni i shërbimit elektronik që mundëson komunikimin ndërmjetKlientit dhe Raiffeisen Bank, nëpërmjet dërgimit të mesazheve, thirrjeve audio dhe video, shfaqjes së ekranittek anëtaret e tjerë të lejuar të grupit, si dhe nëpërmjet veprimeve dhe komunikimeve të tjera që mundësohenose do të mundësohen në të ardhmen nga Bankieri Online, me qëllim paraqitjen e kërkesave të ndryshme ngaana e klientit, marrjen e informacionit apo sqarimeve të nevojshme në lidhje me kushtet e ofrimit të produktevedhe shërbimeve të ndryshme bankare, dërgimin e dokumenteve që mund t’i kërkohen klientit, etj.
“Raiffeisen Bank sh.a ose RBAL ose Banka” i referohet Bankës Raiffeisen në Shqiperi me adresë zyrtare në RrKavajes, Tirane, Shqiperi dhe NUIS J61911005B.
“Klient” - i referohet klientit të Raiffiesen Bank sh.a., i cili ka hyrë (loguar) në Bankieri Online nëpërmjet Raiffeisen ON dhe ka dhënë pëlqimin e nevojshëm për të përfituar shërbimin.
“Raiffeisen On" është një platformë digjitale ofruar nga Raiffeisen Bank, e cila lejon klientët e saj tëmenaxhojnë llogaritë dhe financat e tyre në mënyrë të lehtë dhe të sigurt përmes internetit.
“Pajisja e Klientit” - nënkupton të gjitha aparaturat dhe pajisjet e përshtatshme, programet kompjuterikesoftware (duke përfshirë të gjitha programet e shkarkuara), kanalet e komunikimit (duke përfshirë kanaletpublike të komunikimit) dhe pajisjet e aparatit celular, tablet, laptop, PC.
“Elementët e sigurisë” - nënkupton fjalëkalimin sekret të cilin Klienti duhet të vendosë me rastin e regjistrimitdhe instalimit të Raiffeisen ON. Ky fjalëkalim do të kërkohet për çdo hyrje në Raiffeisen ON / Bankieri Online. Nëse pajisja e Klientit e mundëson, mbas regjistrimit fillestar, Klienti mund të zëvendësojë fjalëkalimin sekretme sisteme biometrike të pajisjes si p.sh. gjurmën e gishtit (digital fingerprint) ose imazhin e fytyrës (facialimage) të Klientit.
“Vendndodhja” - nënkupton dhënien e aksesit të vendndodhjes së klientit përmes Bankieri Online , përpërdorimin e veçorive specifike të shërbimit, duke përfshire por jo kufizuar në: vendndodhjen e ATM-së së Bankës, vendndodhjen e Degëve të Bankës etj.
II. DISPOZITAT E PËRGJITHSHME
2.1 Shërbimi Bankieri Online mund të perdoret nga çdo Klient i cili ka hyrë (loguar) nëpërmjet aplikacionitRaiffeisen ON dhe ka dhënë pëlqimin e nevojshëm për të përfituar sherbimin.
2.2 Me pranimin e këtyre kushteve të punës, Klienti deklaron se Banka e ka pajisur atë me të gjithëinformacionin e duhur referuar këtij shërbimi.Classification: GENERAL
2.3 Nëpërmjet platformes Bankieri Online ofrohet një gamë e caktuar shërbimesh, për të cilat Banka gëzon tëdrejten për t’i ndryshuar në çdo kohë, pa ndonjë miratim specifik paraprak nga ana e Klientit. Çdo ndryshimapo shtojcë e bërë në këtë shërbim do t’i komunikohen Klientit nëpërmjet postës elektronike, SMS, publikimitnë faqen zyrtare të Bankës dhe nëpërmjet vetë aplikacionit ose postës direkte, sipas diskrecionit të vetëBankës.
2.4 Banka nuk do te konsiderohet përgjegjëse për ndonjë dëm të mundshëm që rezulton ose ka të bëjë medefektet teknike të çfarëdo lloji apo natyre, ndërprerjet e linjës, duke përfshirë por pa u kufizuar në operatorëte shërbimeve celulare apo/dhe furnizuesit privat të rrjetit etj. Klienti do të mbajë vetë përgjegjësinë referuarrrezikut të defekteve në pajisjet fizike hardware ose programet kompjuterike software të vetë Klientit apo/dhenga keqpërdorimi i elementëve identifikues të pajisjeve.
III. AKSESI NË PLATFORMËN BANKIERI ONLINE.
3.1 Klienti mund të aksesojë ne platformën Bankieri Online duke klikuar ikonën që gjendet në aplikacionin Raiffeisen ON dhe pranuar Kushtet e Punës.
IV. PËRDORIMI I SIGURT I BANKIERI ONLINE.
4.1 Klientit do t’i kërkohet të hyjë ne aplikacionin Raiffeisen ON me fjalëkalimin sekret, për hyrje në BankieriOnline sa herë që dëshiron të përdorë sherbimin. Klienti gjithashtu mund të logohet nëpërmjet shenjes segishtit dhe identifikimit te fytyres.
4.2 Klienti i pranon elementët e sigurisë së aplikacionit Raiffeisen ON si një provë ekskluzive e identitetit të tijgjatë përdorimit të shërbimit të Bankieri Online, pa pasur të drejtën që t’i mohoje ato në të ardhmen. Mepërdorimin e elementëve të sigurisë, mundësia e përfaqësimit të rremë nuk ekziston, që nënkupton se ështëgarantuar autentifikimi i besueshem i Klientit.
4.3 Çfarëdo apo të gjitha dëmet e mundshme financiare, humbja e reputacionit apo emrit të mirë si rezultat iveprimeve mashtruese dhe / ose sjelljes neglizhente të Klientit gjatë kryerjes së shërbimeve në BankieriOnline, do të përballohen ekskluzivisht nga Klienti. Në këtë aspekt, Klienti kupton se kjo përgjegjësi nuk do tëkufizohet as në ato raste kur elementët e sigurisë i janë bërë me dije te tretëve për shkak se Klienti dështon nëruajtjen e elementëve të caktuar të sigurisë sipas udhëzimeve të Bankës të listuara më poshtë.
4.4 Klienti duhet të ndërmarrë hapa të arsyeshëm për të ruajtur sigurinë e elementëve të sigurisë dhefshehtësinë e fjalëkalimeve/kodeve të pajisjes dhe për të përdorur shërbimin në mënyrë të sigurtë me qëllimparandalimin e mashtrimit ose abuzimit. Veçanërisht, Klienti duhet të marrë të gjitha masat parandaluese tënevojshme, duke përfshirë, por jo domosdoshmërisht duke u kufizuar në to.
4.5 Gjatë përdorimit të sherbimit Bankieri Online klienti duhet të sigurohet qe nuk vendos të dhëna sensitivenë platformë, përtej informacionit që kërkohet për çdo funksionalitet. Shembuj të informacionit sensitiv janë:numri i kartës së kreditit, numri i llogarisë, numri personal i identifikimit, etj.
4.6 Klienti duhet të mos ia shfaqë të dhënat personale të tilla si: informacioni mbi letërnjoftimin osepasaportën, adresat ose llogaritë bankare asnjë personi i cili nuk e provon identitetin e tij ose ndonjë faqejeinterneti të dyshimtë.
4.7 Klienti duhet të mos lejojë askënd të përdorë pajisjen me anë të së cilës klienti hyn/log-ohet në BankieriOnline. Në rast dyshimi të kompromentimit ose keqpërdorimit të pajisjes me anë të së cilës klienti hyn/kyçetnë Bankieri Online, Klienti duhet të kontaktojë menjeherë Bankën për bllokimin e këtij Shërbimi.
4.8 Klienti duhet të mos shkruajë ose regjistrojë fjalëkalimin sekret; të mos lërë elementët e sigurisë pambikëqyrje dhe të kryejë dalje të sigurt “Sign-out “ , sa herë që largohet nga platforma.
V. TË DREJTAT DHE DETYRIMET E BANKËS
5.1 Banka nuk do të mbajë përgjegjësi për ndonjë çrregullim ose ndërprerje të rrjetit të telekomunikacionit dhepër pasojë ndërprerjes së përkohshme që mund të shkaktohet në aplikacion. Banka ka të drejtën të mirëmbajërregullisht aplikacionin dhe Klienti do të njoftohet paraprakisht për datën dhe orën e mirëmbjatjes nga ana eBankës. Gjatë mirëmbajtjes së zakonshme, platforma do të jetë e pamundur për tu aksesuar nga Klienti.
5.2 Banka nuk do të mbajë përgjegjësi për ndonjë dëm ose humbje financiare të drejtëpërdrejtë apo të tërthortëqë pëson Klienti si pasojë e papajtueshmërise apo shkeljes së ndonjë prej dispozitave të këtyre kushteve tëpunës nga ana e Klientit.
5.3 Banka gëzon të drejtën për të refuzuar kërkesën e Klientit për kontraktimin e shërbimeve bankare digjitaleose të heqë këtë shërbim në çdo kohë, nëse Klienti nuk vepron ose nuk ka vepruar në pajtim me dispozitatBankare ose ato rregullatore.
5.4 Banka gëzon të drejtën të nderprese sherbimin në rastet si me poshtë:- Kur Klienti nuk i zbaton këto kushte pune si dhe udhëzimet e Bankës, qe mund t’i jenë komunikuar herëpas here.- Në rast të mbylljes së të gjitha llogarive bankare të Klientit.
5.5 Përveç sa më siper, Banka gëzon të drejtën të bllokojë menjëherë përdorimin e shërbimit në rast të dyshimittë arsyeshëm se kredencialet e Klientit janë keqpëdorur, ose në rast të njoftimit të hyrjes së paautorizuar nëshërbimin Bankieri Online të Klientit.
5.6 Banka detyrohet të pezullojë përkohësisht ose të mbyllë shërbimin, nëse Klienti paraqet një kërkesë përkëtë qëllim.
VI. ASISTENCA NDAJ KLIENTIT
6.1 Klienti duhet t‘i raportojë Bankës çdo çeshtje që ka të bëjë me mosfunksionimin e këtij shërbimi, dukekomunikuar me e-mail ose me telefon me menaxherin e tij të dedikuar ose nëpërmjet kontakteve të vendosuranë faqen zyrtare te bankës.
6.2 Banka është e detyruar të përgjigjet dhe të zgjidhë problemin e krijuar brenda një kohë të arsyeshme dhegjithashtu të informojë Klientin.
VII. PËRFUNDIMI I SHËRBIMIT
7.1. Banka ka të drejtë të ndërpresë hyrjen e klientit në shërbimin Bankieri Online, në rast shkelje të Kushtevetë Punës nga ana e Klientit. Për ndërprerjen e ofrimit të shërbimit, klienti do të njoftohet nëpërmjet platformësBankieri Online.
7.2. Nëse Klienti dëshiron të ndërpresë përdorimin e Sherbimit Bankieri Online, ka të drejtë ta ndërpresëpërdorimin e Shërbimit në çdo kohë dhe të njoftojë Bankën: a) nëpërmjet platformës Bankieri Online ose b)npermjet e-mailit që ka dhënë në bankë për t’u kontaktuar.
VIII. MBROJTJA E TË DHËNAVE PERSONALE
8.1 Banka e konsideron mbrojtjen e privatësisë dhe të të dhënave tuaja personale si çështje shumë tërëndësishme dhe është e përkushtuar të zbatojë kuadrin ligjor në mbrojtje dhe respektim të tyre, ashtu siç edhepërcaktohet në Ligji Nr. 9887 datë 10.03.2008 'Për Mbrojtjen e të Dhënave Personale', i ndryshuar, si dhe aktete tjera nënligjore në zbatim të tyre, dhe Rregulloren Europiane për Mbrojtjen e të Dhënave Personale.Classification: GENERALInformacion i detajuar për kategorine e të dhënave që përpunohen, qëllimet, kriteret e përpunimit dhembrojtjen e të dhënave personale, gjenden në faqen zyrtare të Bankës, menuja “Mbrojtja e të dhënavepersonale” në adresën https://www.raiffeisen.al/alb/about/pages/mbrojtja-e-te-dhenave/Të dhëna personale që përpunohen nga Aplikacioni
8.2 Aplikacioni mbledh dhe përpunon të dhënat personale të përdoruesve, të cilët aksesojnë aplikacionin dhendërveprojnë me bankën nëpërmjet tij, informacion që përfshin emër, mbiemër, numri i sigurimeve shoqërore,numri i telefonit, adresë email-i , numri unik i identifikimit në bankë dhe vendndodhja e përdoruesit, në rastinkur ky i fundit zgjedh që të bëjë të ditur vendndodhjen e tij nga Raiffeisen Bank. Banka i mbledh këto të dhënapër të mundësuar një shërbim sa më të mirë dhe një eksperience më të kënaqshme në aplikacion. Përdoruesite këtij aplikacioni janë përgjegjës personalisht për të gjitha të dhënat e vetëdeklaruara dhe të dorezuara ngaana e tyre. Gjatë përdorimit të aplikacionit, Banka, nuk mban përgjegjësi për saktësinë, vërtetësinë,ligjshmërinë apo përshtatshmërinë e çdo të dhënë apo informacioni të publikuar dhe të dorëzuar ngapërdoruesit përmes këtij Aplikacioni. Gjithashtu, përdoruesit mbajnë përgjegjësi personalisht për saktësinë,vërtetësinë, përshtatshmërinë dhe ligjshmërinë e të gjitha informacioneve apo publikimet, nëse ato që mundtë konsiderohen si shpifje, abuzive, kërcënuese, të dëmshme apo të pahijshme.Banka nuk përpunon të dhëna biometrike nga sistemi biometrik i pajisjes celulare të Klientit, të tilla si gjurmëte gishtave digjital dhe imazhin e fytyrës së Klientit (në ato raste kur pajisja e përdorur nga Klienti ka një sistemtë tillë biometrik). Këto të dhëna dhe modelet biometrike të lidhura me to janë dhe mbeten të depozituara nëpajisjen celulare kur Klienti akseson Aplikacionin dhe i nënshtrohet rregullave të përpunimit, regjistrimit,ruajtjes dhe krahasimit të vendosur dhe komunikuar përmes kësaj pajisje.Përhapja e të dhënave personale te palë të treta
8.3 Për të përmbushur qëllimet e përpunimit, Banka mund të transferojë të dhënat personale për kategoritë emëposhtme të marrësve: Subjekti i të Dhënave (në masën që një subjekt i të dhënave ushtron të drejtën e tij tëaksesit sipas ligjit në fuqi), përfaqësuesit e Bankës, persona të tjerë fizikë ose juridikë përpunimin e të dhënavepersonale në emër ose së bashku me Bankën, subjektet brenda Grupit Raiffeisen, partnerët kontraktues tëBankës dhe të njësive të Grupit Raiffeisen, përpunuesit e Bankës në drejtim të përpunimit të të dhënavepersonale, autoritetit gjyqësor, autoriteteve qëndrore publike, autoriteteve publike locale.
IX. JURIDIKSIONI
9.1 Këto kushte do të interpretohen në përputhje me ligjet në fuqi në Republiken e Shqipërisë. Çdomosmarrëveshje që mund të lindë nga ose në lidhje me keto kushte do të zgjidhet në menyrë miqësore. Në rasttë kundërt, palët kanë të drejtë t’i drejtohen Gjykatës së Rrethit Gjyqësor Tiranë.
X. NDRYSHIMI I KUSHTEVE TË PUNËS
10.1. Banka rezervon të drejtën të bëjë ndryshime në këto Kushte Pune. Për çdo ndryshim të tyre, Banka do tënjoftojë klientin nëpërmjet Platformës Bankieri Online të paktën 15 ditë përpara se ato të bëhen tëaplikueshme.
XI. PRANIMI I KUSHTEVE
11.1 Nëpërmjet aprovimit te ketyre kushteve on-line, klienti konfirmon se është njohur me këto kushte punedhe I ka pranuar ato.
RAIFFEISEN BANK SH.A.